en mysig stund, minnen för alltid.

Nu har vi gjort det igen, farit iväg på familje fotografering! Nu var tanken att vi skulle få massa fina sommar  bilder på barnen, gärna syskon bilder och så nån enstaka familje bild. Nu blev det ju inte riktigt så, och jag vill poängtera att man ALDRIG kan vara säker på att barnen kommer att vara på helt rätt humör, samtidigt och på rätt plats och tidpunkt vilket säkert de flesta föräldrar kan skriva under på. I Melinas fall så var det inte så oväntat, alla fyra kindtänderna bestämde sig för att titta fram samtidigt vilket gör henne på ett grinigare humör än vanligt. (wii optimalt för en dag med fotografering..) Och Mio var helt enkelt inte så intresserad. Han föredrog att springa runt och sparka boll samt gå runt och leka med fotografens dotter. :)  Så det slutade med att det blev en hel del par foton på mig och matte i stället, vilket aldrig är fel det heller :) Men mot alla odds så lyckades verkligen fotografen, och vi blev mega nöjda även om det inte blev precis som jag planerat. Smakprov:
 
 
Japp, det lär bli en del nya tavlor på fotoväggen. För min del så älskar jag foton av alla slag, de berättar historier och återspeglar minnen. Jag blir så glad när jag tittar på dem, och känner lycka och tacksamhet varje gång! Så det känns viktigt att komma iväg och göra sådant här ibland, frysa tiden för en stund och bevara minnet för alltid. <3
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina kort! Vad stora dina små har blivit. :-)
Kram Sandra

2013-06-06 @ 08:29:57
URL: http://Sandrasliviord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0