sweet freedom.. eller?

Idag är jag sambo & barn fri, åh gud så skönt tänkte jag först. Innan de åkte iväg till barva. Nu hade jag chansen att kolla klart på den där filmen, läsa massa bloggar i lugn & ro, ta ett bad och kolla facebook. Nu har jag gjort allt det där! Så nu är det för jäkla tråkigt, tomt. Ensam i en stor, nej enorm lägenhet, med endast ett dystert eko som sällskap. Haha okej då, nu ska vi inte överdriva jag har ju katterna här :) Nea såg sin chans till odelad uppmärksamhet på en gång och kastade sig upp i knät på mig, och ligger här medan jag skriver. Mysigt, men kompenserar inte min kramgoa Mio något vidare... ja han har kommit in i en riktig mys fas, vill sitta hos mamma (eller pappa för all del) och gosa, lägga huvudet mot bröstet och gärna somna ostört där. Fan nu börjar man ju sakna killarna igen.. tomt det kommer bli i sängen ikväll :(

Och på tal om SÄNGEN, det är inte så mycket kvar av den eftersom att jag & Mio busade runt medan Matte packade och då "råkade" jag hoppa sönder den.
Ja helt säkert, hela skiten bara brakade ihop under mig och fan vad vi skrattade. Hoppas bara den går att fixa, annars blir det dyrt med en ny mega säng... keep up the good work sosso!

Här är nästa två bilderna från fotografen som jag lovade:


Glad kille, tycker att den här bilden speglar Mios glädje så bra :)


Den här beskrevs av fotografen som "one of a kind" och det är tydligen inte ofta man lyckas fånga sådana här "moments". Första mötet ville han för övrigt kalla bilden & jag håller med.
En annan sak som gör den speciell är att den visar hur väldans rak ryggad mio sitter, och så har han gjort hela tiden så det är lite roligt!

Det va de det, imorgon dyker två nya upp här. Då kommer min personliga favvo ;)
Nej nu ska jag tillbringa kvällen i soffan och försöka få tiden att gå. Imorgon drar vi till Ikea allihopa, dvs. Älsklingen, Mio, farmor Eva, farbror Adam & så jag då. Nån som känner för att ringa och be någon ställa om Big ben & vrida fram klockan några timmar? Inte? Nej då får jag ta vara på denna egentid och försöka göra det bästa av den.
Puss/Sosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0