Gränslös lycka!

Har haft en underbar dag, med jobb ett par timmar & mega mys med lilla familjen <3
Snart kommer brorsan hit från mariefred, och så väntar förstås BB ;) Kollar för övrigt på sexlingar i familjen men just nu är det paus...

..och då tänkte jag passa på att ännu en gång tjata lite om hur grymt tacksam jag är.
För den vändning mitt liv tog, för de fantastiska människor jag haft turen att lära känna & framförallt för vår fina, underbara lilla familj som jag aldrig ens vågade drömma om för bara några år sen. Idag när jag kom hem från jobbet möttes jag av en tom och tyst lägenhet, Mattias hade tagit med sig Mio över till gudmor Elin. Jag gick in till Mios rum för att lämna lite kläder, och fick syn på hans hand & fot avtrycks tavla i hyllan, och saknaden blev enorm på bara en sekund. Dom två är mitt allt, det absolut viktigaste för mig och det finaste jag har. Kommer aldrig sluta vara tacksam för det jag har, är så otroligt lyckligt lottad.


Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0