hard working hero^^

Oj oj, nu har uppdaten blivit dålig igen... Inte så konstigt kanske nu när man har fullt upp  med jobb, familj och allt annat. tex. var ju det min första riktiga arbetsdag igår, men jag valde att mjukstarta och jobba fr. 8.30 - 15.00!
Jag lovar det kändes så mycket längre, att jobba med barn tar ju verkligen på energin och man blir helt slut! Hur som så jobbade jag i nyfors igår, riktigt trevlig personal & så, sämre gård däremot... & de var verkligen dålig på de dagliga rutinerna, och det fanns  inte mycket pedagogiskt tänkande där heller tyvärr! Men dom va så nöjda med mig så att dom ville boka mig flera dagar, & det är ju alltid roligt när man blir uppskattad men någon annan hade redan hunnit före så idag blir det en ny förskola, spännande! Det är de jag gillar bäst med personal poolen, variationen!

Matte & jag "firade" igår tsm med elin och hade taco mys framför desperata hemmafruar, & senare BB. Så kul att DH har börjat igen :D:D Men nej, nu ska jag väcka slöa sambon, för Mio hade andra planer idag än pappa (för en gångs skull) & vaknade sju :D Så han o jag har redan morgon myst, Nu är det dags för pappa Mattias att ta över så jag kan börja röra på mig. Ska ju försöka hitta till förskolan också ;P Shit vad bra jag känner mig, att komma ut o jobba är bra skönt! Att få känna sig behövt, och speciellt då när man får bra respons tillbaka! Dessutom får jag äntligen känna att jag drar in lite pengar, har ju blivit förörjd av älskling sen vi flyttade ihop... Men nu går det bra^^ 110/h tycker jag är helt okej!

Mammas älskling:
'
Näst sista bilden från fotografen. Som sagt, för jäkla synd att det blir så tråkig kvalité när man skannar... för orginalet är så mycket bättre!

Off to work, i feel like a hard working hero as Green Day says ;)
Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: Samantha

Därför jag inte vill placera Ebba i nyfors ;) gillar inte gården..

2011-03-16 @ 10:04:52
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0