Fotografens verk

Här kommer då två bilder på Mio tagna av fotograf johan i eskilstuna:
(Laddar upp de här i bloggen framför allt för min mammas skull som inte har facebook, love you lilla mamma!)


Här skulle Mio ha suttit fint egentligen, men han hade andra planer och busade för fullt, spöade skiten ur den fina fällen & rullade omkring  överallt och då lyckades fotografen ta denna godbit, love it!


Johan fastnade för denna för han tyckte att Mios stora ögon blev så fina & framträdande och att bilden blev personlig.

Vad säger ni? Nu är dessa bara skannade tyvärr, direkt från själva albumet (8 bilder totalt) som vi köpte...
Men vi är jätte nöjda, det är nog dom vackraste bilder som någonsin skådats enligt oss ;)
Men så är det ju motivet som gör det!

Ett album med åtta bilder som man får välja ut (av ca 100 st) Kostar 1700, men vi fick rabatt så för oss blev det 1200! Den första bilden funderar jag på att förstora och beställa hem, antingen som vanlig tavla eller canvas och ha i vardags rummet! Eller en av de andra, som dyker upp här en annan dag ;) Fotografens personliga favorit lägger jag upp sist Och min personliga imorgon förhoppningsvis :D

Nu ska jag fortsätta att titta på "en unge i minuten" på fyran och bli lite sentimental och drömma om nästa bebbe hihi ha en skön måndags kväll allihopa!

Puss/Sosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0