11 månader kärlek!

Idag blir våran prins 11 månader stor.. underbart :) Önskar bara att jag kunde vara hos honom och uppvakta honom med kärlek och bus, men han är iväg med pappa och jag är kvar hemma i lägenheten, eftersom jag jobbar. Får se om jag åker till dom imorgon eller om dom kommer hem =) Vet att han säkert har det hur bra som helst med pappsen, men saknaden är ändå stor. Men snart blir det lite ledigt och då ska det tas tillvara på varenda minut tillsammans, fy vad jag längtar! Tanken var först att göra en liten mini tripp till kolmården, men vi kom fram till att det är bättre att vänta till nästa år då Mio kommer uppskatta det mer och vi förhoppningsvis har ledigt längre. Något roligt kommer vi dock hitta på! :D Men först och främst är det dop, en stor och viktig dag! Mycket att stå in och en del kvar att göra. Svårt att få ihop allt när man måste jobba :/

I elva månader har Mio funnits här hos oss, spridit glädje och kärlek och utvecklats enormt mycket. Jag är oändligt tacksam för den vackra gåvan vi fick, Mio är värd allt och mer! Ska göra allt som står i min makt för att ge honom en kärleksfull & trygg uppväxt, & ett bra liv.
Mamma & pappa älskar dig gränslöst Mio <3


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

vilken liten goding ni har =)

2011-07-18 @ 12:03:14
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0