Im still alive.

Jodå, jag lever! Har bara haft fullt upp, legat magsjuk bla. Inte alls kul kan jag lova. Svimmade av & till. Fick i mig ca en halv varma koppen på två dar.. vilket resulterade i två tappade kilon till.
Men nu är jag på väg tillbaka :) Blir förhoppningsvis bättre update då, men imorgon drar vi iväg igen till barva för spelkväll med familjen, nära & kära alltid lika mysigt :)

Så.... ja håll till godo med detta innehålls fattiga lilla inlägg, så kommer jag som sagt förhoppningsvis (peppar peppar) tillbaka snart med nya krafter och fler spännande karaktärs fyllda inlägg... eller nått ;)

Måste ju bara slänga in att älskade Mio blev ett halvår igår, stora killen och nu sitter han alldeles själv också :)
Dagen till ära lyckades vår familje bild komma med i tidningen, den dyker väl upp här senare... :D
OCh imorgon får jag soooovmooorgon, vilket gillas mycket!
Det är nämligen pappa Mattias "vakna med Mio" dag imorrn ;) Vi kör varannan dag...
Men ta hand om er allihopa!




Puss/Sosso



Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Hehe vi kör också varannan dag! Så skönt är det verkligen. :)

2011-01-30 @ 21:26:12
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Vilka underbara ögon du har? förlåt, men är det linser?;)



söt liten unge också;)

2011-02-05 @ 23:09:43
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0