Besvikelse.

Bland det värsta jag vet, är när man blir besviken.  Just presis vad jag/vi blivit nydligen.
Vi skulle ju till heron city i helgen, jag älsklingen & en vän. Detta har jag sett fram imot hela veckan, när det gått extra tungt/vart tråkigt/jobbigt så har jag bara behövt tänka "snart är det lördag". Äntligen lite egentid! Först finally skulle vi få chansen att svänga förbi Ikea och köpa barnmat stol till Mio!! Sen skulle vi se paranormal activity 2, på heron då, och om det är något jag älskar så är det skräckfilm!!  
Sen efter hoppades vi på spelkväll i barva..
Men ibland sviker livet en, haha vår barnvakt, Mios farmor blev sjuk och känner inte för att passa honom. Kan man ha mer otur?!
Så efter det beskedet funderade vi på vem annars som skulle vara lämplig barnvakt, detta gäller ju trots allt bara två vakna timmar, sen ska Mio sova för natten och då vaknar han inte. Men ingen finns tillgänglig, vår "nummer två barnvakt" skulle ju följa med!! Och det viktiga var att om någon annan skulle passa honom, så skulle det helst vara i hans trygga hemmiljö.
Så nu vet jag alltså inte hur helgen ser ut... ingen jävla aning men någon egentid är ju inte att tänka på.

Något posetivt som hänt... jag har börjat ta långa vagn- promenader med Mio varje dag. Vi har fått hem vår tvättmaskin, men den behöver kopplas in. Okej det var allt jag kunde komma på... skulle däremot kunna räkna upp en massa negativa saker, men det tänker jag bespara er..det här är inte min dag.
Well, ska sluta klaga nu, men vad har man en blogg till? Att få ur sig känslor, bra eller dåliga ;)

Nej, ska återgå till tvätten... blä.

En ljusglimt i vardagen:


Vår vackra son <3
Puss/Sosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0