Nu kööör vi

Idag är det lite speciellt sådär, för idag är vi barnlediga, våran lilla skatt är hos farmor och jag & Mattias ska över och fira Per nu snart =)
Provar att blanda lite drinkar & så just nu.. Matte ska ta hand om Mio imorrn när han kommer tillbaka till oss, så jag kan med andra ord släppa loss totalt om jag skulle känna för det.. men vi får se, ska nog ta det ganska lungt jag med ;)
Ser hur som fram imot kvällen =) Senare kommer brorsan över hem till oss också! 
Även han fyller så grattis Manne!!!

Men.
Tomt är det utan våran plutt....... Saknar honom redan :/

Nej dags att komma i lite party stämmning, eller typ försöka äta något och få bort Mattias från datorn står väl först på listan^^

Nästanfärdigfixadochpartysugen/hungrig:


Det här var dom minst vidriga bilderna på kvällens look... tro mig. Men måste ju bjuda på något ;)
Ha en great fredagskväll allihopa!
Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: vicky

tack visst är den fin :D Jaa absolut du kan ju höra av dig om du ska hitåt annars får vi ta de snart endå de är ju inte långt att åka . Nu är ju våra grabbar så stora att dom kan leka också :)ja nu nmåste vi ses snart , typ i veckan eller nästa :)

2011-02-11 @ 21:29:49
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0