Nostalgi!

Hahaha jag blir lite smått road, när jag sitter här och läser inlägg från när Mio var MYCKET mindre ;)

Som det här inlägget  http://sossomarkskog.blogg.se/2010/september/mios-nya-framsteg.html 
Med rubriken "Mios nya framsteg". Alltså som förälder blir man ju alltid helt till sig för minsta lilla framsteg i sin bebis liv, och det här inlägget är ett klockrent exempel på det ;) Bebisen (Min Mio i det här fallet) försöker plötsligt sträcka sig efter nånting, och vips så ska kameran fram, och ett långt detaljerat bildinlägg ska skrivas med stor entusiasm. Haha
i love it <3
Så roligt att kunna se tillbaka på det som varit, nostalgi!

Vart tog mamma och pappas bebis vägen? :`)


Nej nu ska jag snart lägga mig, men ingen panik än det är Mattias morgon imorrn ;)
Puss/Sosso 

Kommentarer
Postat av: Classy

Vad roligt att du tycker det :)

Å ja du har rätt, ens barn är mycket viktigare och värt allt det där lilla man får offra. Det är verkligen det bästa som hänt mig, att bli mamma :)



Visst går tiden fort? Helt galet! Jag kan själv inte förstå att min lilla snart blir tre månader. Vart tar tiden vägen?

Haha, hoppas allt är bra med er i alla fall :)

2011-02-21 @ 10:44:42
URL: http://finest.se/classys
Postat av: Marina - Mamma till fyra

Tack så mycket!

Jo, det blir lite svårt att skriva om alla lika mycket, så då fick de alla ett varsitt inlägg istället.. Lika mycket uppmärksamhet! =)

Ha det bra du med! Vilken söt liten grabb du har..

2011-02-21 @ 12:51:53
URL: http://snuttsies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0