En vanlig vardag.

Jag känner att jag måste bättra på min uppdatering, och sagt & gjort nu ska jag försöka mig på att skriva åtminstone ett inlägg om dagen. "det är väl inte så mycket begärt, du som har en fullspäckad vardag med bebis, sambo, släkt & vänner" kanske ni tycker. Men sanningen är den att många dagar liknar varandra, och smälter ihop i de vanliga rutinerna och aktiviteterna. Som idag då, vi har inte gjort ett skit här hemma. I alla fall inget av intresse skulle jag tro, Dagen har i princip bestått av soffhäng med älsklingen framför tvn, de vardagliga rutinerna med Mio och en lång promenad med vagnen, det blev riktig terräng körning på en skogsväg, en bra bit i isande kyla, med endast Mio & min  älskade musik som sällskap =)
 
Väl hemma sprang Mio utvilad och glad runt sin gå stol och utropade förtjust "mam mam mam baba mam" :)



I vanliga fall klättrar jag på väggarna om jag inte har hela veckan full bokad med aktiviteter i förväg, men idag var det faktiskt helt okej.
Skönt att för en gångs skull bara ta till vara på nuet, och inte göra någonting alls.
Kanske fick jag mig en tanke ställare igår när Matte, Elin & ja
kollade på sherek 4, jag tycker att filmen har en viktig sensmoral, nämligen att ta vara på det man har! Det här låter nog som rena klyschan, men
om det är något jag har lärt mig av livet så är det att detta är något man ofta glömmer.

Det här tänker jag ta vara på livet ut:


Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: Samantha - mitt liv som mamma.

Hihi jaa vem som helst får komma dit :) det var första gången jag var där igår.

2011-02-17 @ 13:52:14
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: Anonym

neej tyvär ska vi ju inte det :( Men ni får komma hit snart :)

2011-02-17 @ 20:19:20
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0