Dagens fynd & evig kärlek!

Här är några av våra fynd från dagens tur på tuna park:

1.  2.  3. 
4  5

1. Jeans skjorta herr - HM
2. lusse body - lindex
3. 2x pyjamas - Kappahl
4. Everest jacka - Stadium
5. Ko pyjamas/dress - Kappahl

Ni kan nog gissa er till vad som är till vem av mig, Mio & Mattias right ;) Jag bara ÄLSKAR min nya jacka och en sak är defenitivt säkert, nu kommer jag inte frysa mer ;)
Det blev även lite annat smått och gott, sen blev det storhandling på Willys ;P Trevlig dag allt som allt, nu kör jag, Elin & Matte lite filmkväll, med godis och cola m m m! Laddar inför Riga kryssningen imorgon, looking forwad! Kameran ska självklart packas ner!

Lille Mio i sin nya ko pyjamas innan bed time:


Ååh ångest, två dygn utan lilla älsklingen... men ojojoj vad vi kommer pussa på honom imorgon innan avfärd!!
Världens finaste <3

Och imorgon firar ju jag och älskade Mattias tre år tillsammans, tre underbara år fyllda av glädje och skratt, graviditet och en jävla massa kärlek! Jag älskar honom så, och de här tre åren känns som att de lika gärna kunde vara tre veckor! Har aldrig någonsin älskat någon så djupt, men det är ju så när man har hittat rätt så vet man. Jag ser fram imot många fler lyckliga år tillsammans Y


Så många fina minnen, du är det vackraste för mig <3


True love <3



Du är, och kommer alltid att vara mitt allt, min vändpunkt, min största kärlek.
Pappan till mitt barn. Love you baby <3


Lär inte hinnas med någon uppdatering imorgon, så därför tillägnar jag det här inlägget till mig, Mattias & våran kärlek Y
i är tillbaka
OBS till alla som har röstat på Mio så lovar jag att länkningarna kommer upp på fredag, när vi kommer hem igen ;)

Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: Eleonore Stödberg

- Svar; Tummarna upp för att ni har det underbart. Här är det fint. Lite lagomt trött bara. Nej, för mig är det inget bb. För dig då? :) Hihi. Dags att ses snart på riktigt kanske? Kragentagning? Alltid någon som är sjuk ju :( Blähä.



Ta hand om dig (:

2011-02-22 @ 22:23:01
URL: http://eellie.bloggplatsen.se/
Postat av: GUEVACCI

så lite, händer hos er? (:

2011-02-23 @ 14:12:04
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: cammie

men guuu vilken söt pjymas! hihi. ur söt. haha, BB missar jag INTE. Har du skaffat dig nån favvo/diss ännu? =)

2011-02-23 @ 18:13:56
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ni hittade mycket fint ser jag :)

Härligt, det är bara bra med oss också :)



Självklart ska jag lägga min röst på sig och din sötnos, hoppas ni vinner :)

2011-02-24 @ 00:28:26
URL: http://finest.se/classys
Postat av: Becca

Har du hört talas om filmen

"Hur många lingon finns det i världen"?? :D

2011-02-24 @ 15:05:04
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Liam

Ja kepsen är ju hur gullig som helst.. kunde ju inte låta bli den när jag va inne på hm på tuna :)

2011-02-25 @ 07:15:18
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0