Meningen med livet är att hitta meningen med livet.

Okej rubriken är inte presis kopplat till inlägget, men tycker att det är ett briljant faktum ;)
Det här får bli ett filmklipps/skryt inlägg, tänkte ladda upp tre nya mysiga klipp, bla från mattes födelsedags fika, mio snackar om allvarliga saker och självklart är han filmernas huvudperson :D

Klipp från fikat hemma hos oss, jag tycker det är jätte intressant att prata med Ronja medan mio i armarna på pappa finner ett present snöre mycket mer intressant:


Här far mio iväg igen med hjälp av sin nya super kraft- krypa


Och kryddar på, sist men inte minst, familje mys i soffan och Mio talar ut! ;)
OBS lägg märke till mios uttryck när han pratar,fisk mun ;)
och han ser så allvarlig ut verkar som att han har något viktigt att förmedla, nån som kan översätta kanske??


Gud vad lyckligt lottad jag är, att jag ens vågar ha depp dagar är det ens möjligt?
Betvivlar det starkt men samtidigt har jag ju motbevisat mig själv en hel del, speciellt bara någon dag tidigare. Men thats life tror alla har sämre och bättre dagar.
Nu räknar jag timmarna, nej minuterna.. okej då sekundrarna för snaart kommer min fantastiska underbara man hem!! Helt otippat, trodde han skulle dyka upp imorgon em nån gång.. men det blev en underbar överraskning =) Som grädde på moset, efter denna lyckade och perfekta dag.
(Nämde jag möjligtvis att jag fått långtids vikariat på en förskola där jag bara jobbat EN dag tidigare? Nänä då säger jag det igen... och ni lär höra det igen för det är inte ofta jag är stolt, inte över mig själv iaf kan tilläggas)

Puss & gonatt fina unika läsare!
Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0