ego fynd och jobb framgång.

Nu är det alldeles för tidigt på morgonen för min smak, men måste ju jobba ;)
De vill schema anställa mig nu och det är ett stort steg & jag blev jätte glatt överraskad men vill inte tacka ja i fall jag inte kan med tanke på omständigheterna & då svika dom, eftersom att Mio alltid kommer först. Men mina arbets kollegor föreslog att om det krisar så att mios farmor lr gudmor inte kan ta honom någon dag så får jag ta med honom till jobbet! Hur omtänksamt är inte det? Trivs så bra med mitt jobb det ger livsglädje varje dag <3

Och idag kommer min älskade Mattias & hämtar mig där tillsammans med Mio, ska bli så mysigt och då får alla träffa mina killar också :D

Slutligen innan det är dags att rusa till bussen vill jag bara visa mina nya fynd som ja tänker unna mig när ja fått min första riktiga lön:

(ja lite rockabilly,  i LOVE IT)

Nr 1 och 4 är mina favoriter och en av dom är redan på väg till med med posten, ooopsi ;P
Jaja det var verkligen MÅNADER sen jag unnade mig själv något i kläd väg, och nu kommer ju pengarna rulla in! Tänker dock vara duktig och spara undan störst delen ;)

Ha massa fredags mys idag och sköt om er!
Puss/Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0