24 fika och spännande söndag...

Nu är snart även denna helg till ända, den har rusat förbi presis som alla andra helger.
Igår firade vi Mattias lite med en fika hemma hos oss! Hade bjudit in typ 17 pers, det blev bara nio som kom men det var tur det för annars hade det blivit trångt ;) Och så hade jag bara bakat en tårta :D
Matte fick ett present kort på lotus, så nu kan han äntligen komma iväg & göra sin tat, tror han funderade på något till Mio ;) Från Ronja & Per (polarna) fick han ballonger, fejk tatueringar (ironi) och bidrag till blue lotus, de va så kul att dom kom!! Tänkte slänga in lite bilder:


Mattias & Mio öppnar presenter!


Per Ronja & jag konverserar på golvet Xp


Simon & fredrik, synd på sudd..


Mio var fest fin =)


Mio & pappa


soffhäng :P


Innan alla kom på morgonen

Inte allt för många bilder tyvärr, men desto mer filmer ;D Kanske laddar upp en här sen.
Och nu väntar jag med spänning på att Mio & matte ska vakna. För vi ska tydligen göra nått kul nånstans idag, och jag har ingen aning om vad det kan va? Men om jag känner matte rätt kan en "kul"  utflykt eller liknande vara att åka & tvätta bilen.. haha vi får se men han sa att jag skulle bli glad.
Ha en super söndag, imorgon börjar allvaret igen ;)

Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba.

Hihi ja visst passsa hon i det! :D Hihi de är så söta i jacka, verkligen! Ja, blev några bra bilder iallafall, men bara EN enda där båda kolla in i kameran hahaha!

2011-04-03 @ 11:53:01
URL: http://ebbaojag.blogg.se/tavlingsblogg
Postat av: Samantha - mamma till Ebba.

Förresten, nu när jag läste det här inlägget glömde jag totalt bort att ni bjöd oss! :( Förlåt!! Gratta Mattias från oss!

2011-04-03 @ 11:54:13
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: Samantha - mamma till Ebba.

Hihi ja de kanske vi hinner! :D Ska nog inte till öppnis, begravning på tisdag och hälsa på gamla praktiken på onsdag :p Men hör av dig så får vi se om du jobbar eller om jag ska iväg på onsdag! :)



Hoppas din söndag varit super! Kram

2011-04-03 @ 22:04:21
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0