Happyface, happy moments :D

Igår upplevde jag och älsklingen ett "happy moment".
Vi hade kommit hem från barva, ganska sent på kvällen, och slog på en film och la oss och kramades i soffan med Mio framför oss. Sen ligger vi och tittar på han, samtidigt, och han håller på och jollrar och pratar. Plötsligt fyrar han av massa soliga leenden, som man bara smälter av! Jag hör hur baby skrattar samtidigt som jag själv bara känner hur hela jag blir varm inombords, och förvandlas till ett ända stort flin, så lycklig för så lite! :)



Nu är älsklingen tillbaka i hallsberg... tack och lov för den super lön han får, annars vete fan om det hade vart värt det... Men fast anställning har han nu iaf, till vår ekonomis stora glädje ;)



Måste göra en inköpslista här nu så jag kommer ihåg vad som ska fixas i veckan:

*Cancas nalle phu tavla till Mios rum - claes ohlsson/br
*Byxor till Mio - hm/polarn och pyret
*nya höga stövlar m. klack..
*baby gym - br
*play mobil till spjälsäng/vagn
*fotoalbum
*hårfärg
*piercing smycke.

Det ska nog va allt... kanske...... :P Nee dags för lill skrutt att äta, och slå på en film, MYS! <3

Puss/Sosso



Kommentarer
Postat av: vicky

sv:Tack så jätte mkt :) bara bra här själv?:D<3<3

2010-09-06 @ 15:38:16
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0