ensam igen

Torsdag idag daa.

Imorse åkte baby tillbaka till jobbet borta i halsberg, jag kanske glömde säga att han har vart hemma med mig & Mio dom andra dagarna den här veckan? :) Tyvärr fick han inflammation i tandköttet, vilket resulterade i massa ont, men också massa mys hemma i tre dagar :) Och imorgon kommer han ju hem igen ;)

Annars har den här veckan rullat på, har vart i barva en del, men mest försökt spendera tid med älsklingen, nu när man hade chansen. Ska träffa Sussi & Tina nästa vecka ist...
I barva vägde jag mig äntligen förresten, det visade sig att jag sedan förlossnings dagen alltså för en månad sen, har gått ner 15 kilo :) Inte illa tycker jag.. ;)

Just det, Andreas från blue lotus ringde och ändrade min tid för tatueringen!! Till fredag nästa vecka... :/ suck.. Nu gäller det dessutom att hitta ny barnvakt till Mio nån timme då, eftersom att hans farmor skulle till sthlm då. Alltid är det nått. Men kan säkert flörta med Matte så han kommer hem tidigare ;)

Mammas lille plutt ligger här brevid och hickar, hehe han är jätte tröttis. Idag ska vi bara mysa, har bäddat ut soffan och laddat med täcken, kuddar filmer och varm choklad. Nått jag kan berätta är att han nästan är helt stadig i nacken, bara en månad gammal :) Om jag är stolt? jaaaa :)

 

Lots of love! /Sosso

Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen gravid v 40+2

ja jag har trott på 3e september och de är 5 dagar över tiden men en så länge verkar det inte som att den vill ut! =( långa dagar blir det..

2010-09-02 @ 15:54:10
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Malin

En sån snutte som Mio har på bilden har jag till min lilla dotter :) gulligt hehe

2010-09-13 @ 12:26:08
URL: http://peshiikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0