The best time of my life!

Ja det här måste helt enkelt vara mitt livs lyckligaste tid, bortsett från graviditeten då som också var en tid fylld med lycka och glädje som aldrig förr!
Igår låg jag och Mattias och pratade om framtiden, och vad vi vill få ut av livet. Vi vill båda ha bra jobb, många barn och ett hus på landet. Låter som den klassiska standard drömmen kanske,  men det går inte att förklara känslan när man pratar om det, helt underbart bara.. :) Sen vill han ha barn ganska tätt inpå varandra, det ska helst inte va för stor åldersskillnad, helst ett syskon till Mio innan han fyller tre. Hmm vi får väl se hur det blir med den saken ;)


Men oj oj vad bebisar växer och utvecklas fort, det är helt obeskrivligt! Kan inte förstå att vår  "stora kille" låg i min mage för bara två månader sen...jössös. På onsdag ska vi på första föräldra gruppen efter förlossningen, och baby massage, ska bli spännande att se hur samarbetsvillig Mio kommer vara :) Men oftast är han ju så snäll & go, brukar aldrig vara några problem! Sover hela nätterna, skriker i princip aldrig. Ren lyx med andra ord ;)
På torsdag är det dags för läkarundersökning, och sen i helgen blir det mycket skoj ;) Strängnäs marknad med lilla familjen och en vän! Säker en hel del fynd, brukar blir så^^

Nu ska jag lägga mig och sova med killarna, fast Mio sover ju i sin säng just nu så det blir lite tomt :/  Man blir ju så otroligt nära sitt barn barn, jag är redan nervös för hur det kommer kännas den 7e nov. när jag ska på foto session i västerås.. Mio ska ha barnvakt för första gången, om han hinner lära sig att ta flaskan dvs... !!

Nej sova va det...

Här är bilder från helgen i barva hos Mattias mamma Eva & Brendan, Mio provade sin nya baby sitter och verkade mycket nöjd:



Älskar dej över allt annat, min lilla son <3

Natti!
Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: vicky

Gud vad han börjar bli stor! Nu måste vi ju verkligen ses snart!! Hoppas de är bra med er :)<3

2010-10-05 @ 11:08:18
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: Daniel

Härligt!! Du har så mycket att vara glad över! :)))

2010-10-05 @ 11:27:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: vicky

Nej tyvär :(<3

2010-10-05 @ 11:59:05
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

härliga bilder :D



sv: haha nej precis :)



hoppas eran dag varit bra!

kram

2010-10-05 @ 22:25:16
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0