Strax en ny dag.

Ja, klockan är tio i 12, snart gryr en ny dag med nya möjligheter :)
Mina killar somnade för länge sen, visst är jag också ganska trött efter helgens bravader, men när man får chansen till lite "egentid" så tar man ju den...!

Fredagen spenderades tillsammans med släkt/vänner i barva, såkallad spelkväll med wii men också gamla hedliga familje spel, jätte mysigt!
Igår var det strängnäs marknaden som gällde, det är alltid lika kul för man träffar alltid massa kända ansikten, träffade en hel del och många man inte sett på hur länge som helst!!
En del nya fynd gjordes också, bla. ny piercing och luvtröja och annat smått & gott :) helt klart en lyckad helg!
Nu väntar jag bara med spänning på min super beställning från extrafilm.......

Min "to do" lista i veckan:

*babymassage med Mio
*träffa Elin A. och hennes liten & få nappar :)
*träffa Sussi
*bvc
*tvätt , tvätt & åter tvätt
*shopping dag med mina pojkar :)

Här kommer lite bilder från helgen (dock bara på Mio o mig) :



Love love love!
"Lik pappa men söt ändå"
;)
Nu ser jag att klockan är över tolv, dvs en ny dag ;) Men sängen ropar, är helt slut så imorgon ska jag sova lääänge, om Mio tillåter det men de brukar inte va något problem, tack & lov! ;)

Puss/Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0