Min Mattias <3

Sitter nu vid datorn efter en underbar mys stund med min älskling medan Mio sov sött i sin spjälsäng bredvid. Måste få agera ut mina känslor & tankar genom bloggen, så dt blir ett högst personligt inlägg men skit samma.!
 
Alltså, jag tycker att det är helt sjukt underbart att vi fortfarande kan älska varandra villkorslöst efter så lång tid, dela samma känslor, förstå varandra! Innan vi träffades hade jag inget hopp kvar om en sån här kärlek, att det verkligen existerade i det verkliga livet, inte bara på film och i alla sagor...

Att vara allt för varandra, dela allt, glädje och sorg, man kan nog säga att vi e varandras bästa vänner.
Mattias du är och kommer alltid att vara min största vändpunkt i livet, min största kärlek och utan dig hade jag ju inte fått världens finaste son!
När vi sitter där tillsammans om många många år, i vårt fina hus med våra underbara ungar och katterna, ja jag kommer älska dig då med, presis som jag gör nu.
Skiter i om det låter klyschigt, men jag tror på att vår saga får ett lyckligt slut! ;)

Ditt namn finns inte bara inristat i min nacke, utan också i mitt hjärta, för evigt ♥
All kärlek till dig och våran Mio!

 


Dikt av mig, till dig:
Du är det vackraste för mig, det bästa som hänt
allting har bara vänt.
Mitt ljus i mörkret
min filt när det är kallt,
mitt socker och mitt salt.
Allt jag behöver, och allt jag vill ha
vill bara leva med dej varje dag!
Tiden fortsätter att gå
och jag börjar förstå
meningen med livet
är att man ska vara två!
Jag kommer fortsätta älska dej,
tills hjärtat mitt slutat slå.



Jag har funnit det viktigaste här i livet
kärlek
Sökandet är över
Inget mer famlande i mörkret
Nu är jag säker
- jag har funnit min väg.

Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: Elin. H

Jag är så glad för din skull, för ERAN skull! Ni är så fina tillsammans. Fortsätt i samma bana! Love <3

2010-10-18 @ 13:07:44
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

tack hjärtat vad glad ja blir :P tro mig det ska vi ;) love <3

2010-10-18 @ 14:58:53
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0