model för en dag!

Ja en helt galen dag har det varit!
Jag och Elin skulle till västerås för att bli fotade på the studios då, men allt gick MINST SAGT inte riktigt enligt planerna...
Vi tog oss till Arboga först, där vi skulle byta tåg. MEN. När vi skulle köpa biljetten så pluppar två helt andra biljetter ut (för 1200 spänn!!) ur maskinen, som visade sig tillhöra två engelskmän. Jag hade alltså betalat deras biljetter!! Så vi va tvungna att springa till en automat med killen, få tillbaka pengarna och självklart missade vi då vårt tåg. Det visade sig att inga fler tåg gick så vi skulle hinna i tid, så vi fick sitta o ringa runt efter skjuts.
Till slut blev det min älskling som kom o hämtade oss, o skjutsade oss till v-rås.
Väl där får vi sitta o vänta i typ tre timmar... Sen va hårstylingen slut för dagen så det blev bara sminkning, håret fick vi fixa bäst vi kunde själva ;) Men dom minuterna vi blev fotade (ca 10) va magiska, sjukt kul! Men fort gick det verkligen, 3h väntan för 10 min. fotografering, men de va värt det, eller? :













Är fullkomligt nöjd, hade gärna velat köpa allihopa... men det räcker inte min ekonomi till i dags läget ;)
Men är också helt slut, så nu blir det en skön dusch o sen sängen!

Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Haha, ja min mage stod rakt ut! Finns bilder i bloggen under kategorin: bilder på gravidmagen. hehe :p



Jadå, min helg har varit toppen, min pojkvän fyllde och så :)



Vad fina bilderna blev förresten! :)

2010-11-08 @ 19:44:25
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: elie

SV: det är toppen med mig :)

2010-11-10 @ 19:47:38
URL: http://elie.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

hiihh!

vad snygga de blev, du! Jag har gjort liknande, på ett hotell i ljungby. :P skitkul! fast man blir lite småblyg när okänt folk hellt plötsligt ska fota en, och man ska "göra sig till, anturligt" på bild. haha..

men hade jag fått en stund mer, så. hähä! :P

2010-11-11 @ 20:25:07
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Ja, det blir till att barnsäkra allt vilken sekund som helst! Det går så fort helt plötsligt :p

2010-11-13 @ 11:22:34
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0