Im back ;)


Hej hej hallå!
Har varit något inaktiv med bloggen den senaste tiden, inte så konstigt kanske med tanke på omständigheterna.
Men livet leker kan man säga, magen växer ooch jag längtar till 11 februari  då det är dags för ultraljud!! Fuderar fortfarande på om jag ska ta reda på könet eller inte...:P
Annars rullar det på, med massa skit i skolan och praktiken, men det är ju sista året. Studenten kommer bli en syn, kommer springa ut nykter och tjock :) men fan vad jag längtar!
Ohh, just det jag och älsklingen har ätligen skrivit kontrakt för en större lägenhet (i samma område), en trea ;) Blir ju kanon, inflyttning 1a April :D:D
Här kommer iaf nån bild på maggen min (som är ännu större nu).
Ha det bra därute!





Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: Simon

Jäklar va stor du är redan v 14 :D skönt med större lägenhet också! ser fram emot att läsa och se hur din graviditet är eftersom den skiljer sig så otroligt mkt från pers t. pers xD

lycka till!

2010-01-25 @ 22:49:48
URL: http://filosof.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Tycker inte att du ska kolla könet, blir så spännande;) Men du gör ju som du vill:) Man är ändå nyfiken! Har fått min lägenhet nu också, bara socialen som behöver hjälpa till att kontakta kommunfastighet och så så löser det sig! 1 mars flyttar jag in tvärs över gården sötnos;) Hehe, din nya granne! Puss<3

2010-01-26 @ 13:16:32
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: sofia

Simon: jaa haha inte dåligt va ;) jag håller med men har din tjej nån blogg? tack och lycka till ni med :D:D

Fanny: haha okej, det är så svårt val :P åååh gumman vad kanon, då blir vi grannar :D faboulus! love you puss <3

2010-01-26 @ 15:38:20
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: Simon

min blogg är INTE cool är as sur för den, för förut va den ashäftig :D men ska nya bilder och låta min webmaster pussla ihop nått stekigt :D



javisst har hon det!

www.victoriahellgren.blogg.se

2010-01-26 @ 23:46:12
URL: http://filosof.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0