Ultraljud!

Hej alla glada, nu är det dags att uppdatera lite!

För det första har jag och Mattias vart på ultraljud, vilket var en helt magisk upplevelse. Fick en liten chock när vi fick se det lilla livet i min mage på skärmen! Dessutom är han eller hon en liten vilde, som rörde sig hela tiden hehe :) 
Vår lilla bebbe är tydligen lika stor som en bebis i v. 20, jag va då i v. 17... hmm :P Men det ändras hela tiden!

Annars har ja (ÄNTLIGEN) börjat känna lite rörelse nu, ibland bubblar det i magen och ibland känns det som små stötar där inne :P Blir lika glad varje gång, Matte har försökt lyssna och känna men det är nog för tidigt för han, jag är ju faktiskt bara i vecka 19 =)

Just det, jag och älsklingen firade den 23/2  två underbara år tillsammans! Jag fick 10 röda rosor, och sen bjöd han mig på middag på acropolis super mysigt, det var förresten där han friade och vi förlovade oss ;) Älskar dej grovt mycket baby <3

Ska snart ta nya bilder på maggen, måste bara fixa min digital kamera men jag kan lova att den Har växt =)
Har också hittat lite bra baby grejer, och en jätte fin barnvagn! Jackan är såklart till mig, perfekt i vår om jag inte är för tjock^^   Kolla in:



 
Magiskt! Fan vad jag längtar, beräknad födsel 29 juli (just nu) <3


Puss & Kram Sosso

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi, fick också 10 röda rosor, fast på alla hjärtans dag:) Man blir så glad!

2010-03-01 @ 10:48:20
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: sofia

naaw ja man blir så glad speciellt är det bara kommer helt spotant hur gulligt e inte de :)

2010-03-02 @ 13:12:18
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0