Godmorgon

Jaha ja, efter en wonderbar helg är det dags för plugg igen, och praktik så klart.  Fan idag kom jag upp tidigt, men har typ inte kunnat sova inatt i vilket fall, har vart en orolig natt :(

Har iaf färgat bort mitt röda hår nu, till en mörk brun färg. Slapp ta svart iaf, tror att allt det röda försvann. Vem vet till studenten kanske jag har lyckats bli blond igen =)
Här e iaf en bild:



 
Nu ska jag kila iväg, och prata med en viss person och se vad hon ville. 
Sen gäller det bara att ta sig igenom dagen!
Ha det bäst idag allihopa!
Puss/sosso


Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: Jaa, stolt och stolt.. Jag har fixat så mycket själv nu och behöver mötas halvägs av socialen men de gör inget, blir så jävla sur!! Så frågan är hur mycket längre jag orkar själv. Är trött på det här nu och vill ha någonstans att bo! Hoppas allt är bra med dig, snygg du blev i håret:D Hihi! PUSS<3

2010-02-01 @ 12:22:11
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: vicky

SV: Nej vi har inte tagit reda på könet, fast jag så gärna vill så väntar jag hellre tills bebisen kommer än att betala 500:P

2010-02-01 @ 15:11:40
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0