sthlm fre-lör?

Okej, verkar bli en galen helg.
Först imorgon ska ja antagligen till heron city med världens bästa Fanny, plus två tjejer till, kommer bli awsume =) Bara ett problem, på lördag ska jag dessutom hänga med brorsan när han ska göra ifyllning av sin tatto, och då är de liiite onödigt att åka hem till e tuna imellan, så frågan är vart jag ska slagga imorgon i sthlm till lördag?? Blir väl antingen hos mamma, eller så hänger manne med till jocke och sover där, (jag hittar inte^^)
På nått sätt löser de sig nog, annars vet ni att jag är vilse i sthlm om jag inte uppdaterar bloggen på ett tag ;)

Jaja annars så dödar dessa hormoner mig, ibland känner man bara att man inte orkar. Kan vara tungt. Och det blir så onödiga bråk ibland, jag säger och gör så mycket dumt :( Älskling kom hem!

Här e iaf några bilder på mej o bästa:

  Love you hun <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi jaaa, hoppas verkligen du kan idag :D Emma kanske inte kan följa med! Så i sådana fall blir det bara du jag och Patrick. Han hade en kompis han kanske skulle ta med också. Så snälla lämna mig inte ensam, haha!;) Vi hörs sen babe! Hör av dig så fort du vet allt så jag vet hur det blir med biljetter och så:) Pussar<3<3<3

2010-02-05 @ 08:31:32
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: vicky

dags att slänga upp lite nya bilder på magen tycker jag :D

2010-02-16 @ 12:05:08
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej vännen! Skulle vara jätte kul om vi kunde ses någon dag! <3

2010-02-16 @ 13:24:21
URL: http://militarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0