Shopping freaaaks & kvälls mys <3

Japp dagen på stan med Elin var lyckad... förutom att någon jävla low life människa snodde hennes mobil när vi kollade på skor :S
Men många nya inköp till Mio, örhängen, linne, baby monitor och kina mat blev det i alla fall! Elin hittade snygga stövlar och massa annat. Dessutom kom baby och hämtade upp oss med bilden och vi åkte till elgiganten... äntligen har vi förresten beställt hem en tvätt maskin, tack och lov! Att bo på högsta våningen, vara småbarns förälder och inte ha någon hiss är inte alltid lika roligt, allt för att underlätta vardagen tas tacksamt imot.
Här är några inköp:
********
Allt från lindex, förutom sista bodyn som är från Åhlens :)

För övrigt så provade jag att ge Mio ett extra stort kvällsmål nu ikväll, kvart över åtta till nio ca, med ersättning och välling. Vällingen var väl mindre populär... Men nu ska det bli spännande att se hur bra han kommer sova :) Hoppas på att han inte vaknar vid två och vill amma^^
Jag hör nu hur han hostar lite där inne, i baby monitorn, en fantastisk uppfinning måste tilläggas. När tiden är inne, ska vi flytta in Mio till hans eget rum, det är ju möjligt nu tack vare monitorn. Allt kommer ordna sig perfekt :) Inte för att vi har haft några problem med Mio, vi välsignades som sagt med en väldigt lätt liten kille :)
Eller kanske har vi bara hittat våra föräldra roller, och får allt att fungera så bra tack vare det. Inte vet jag, men jag är bara så lycklig! Nu ska vi bara få in pureen som ett nytt mål, istället för ammning, vid lunch.


Imorgon blir det myskväll i barva med vänner & släkt, bingolotto och gott.
Hoppas på att bli miljonär nu lagom till nyår ;) Men nej, nu ska jag minsann slå på en film vi köpte idag, får se om jag kan flörta med min man så han kommer och myser ner sig med mig i soffan, med filtar och julmust =)
Älskar min familj så innerligt <3

♥♥♥♥♥♥

Puss/Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0