JAY <3

Nu kan man andas ut, Jay är vidare till globen! Tur det, annars hade jag skitit totalt i finalen faktiskt, ingen Jay ingen vinnare i Idol 2010, han är helt enkelt bäst och SKA vinna.



Mattias somnade i soffan, *ovanligt*. Ska väl väcka han och få han i säng, helt utan baktankar ;)
Själv kommer jag inte kunna sova än på ett tag, och oftast när jag lägger mig så vaknar Mio som om han har en inbyggd sensor i sig och vill komma och amma. Han ska få sova ett tag till^^

Imorgon blir det först marknad med dom allra bästa, Mattias, Mio, Elin S, Eva Mf. Det kommer bli awesume, sen blir det att fira Adam som blir 20!!! Söndagen kommer spenderas med Älsklings killarna och nya grannen Elin S
på Ikea i västerås, pengar ska spenderas, längtar ju lite lagom sådär!! ;)

Nej väcka Mattias var det, världens bästa sambo & fästman, men kanske framförallt en fantastisk pappa till våran Mio. Love <3

Puss/Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0