Yes, Finally :D

Tjohej alla muppar! :D

Idag är en bra dag, för idag försvann äntligen min ***** tandställning, tänk att man kan bli så glad för så lite :D Laddar självklart upp en bild på mina nya fina tänder, som snart blir förstörda av all coca cola  hihi^^




Nu sitter jag hemma och myser med katterna och pimplar såklart min älskade cola, ska snart iväg till skolan, tyska provet.... Tur att älsklingen min hjälpte mig att träna lite igår ;)

Imorgon, ja då blir det en tripp till ungdomsmottagningen, antagligen följer Elin och Jojjo med.
Senare blir det bandy match, och jag ska agera hejjarklack som vanligt me Ronja, och säkert nåra till. Kommer bli kanon kul ju!!



Har också planer för helgen, skiter i strängnäs marknaden, för jag och Matte drar till sthlm så ja kan göra min tredje och sista tattoo :D:D:D:D Skit fin, och min käre vän Kenneth har fixat en schysst tatuerare, som jag tror jag kommer bli mycket nöjd med :D Lägger ut en bild på hur den ska se ut, döm själv :D


Dålig bild, men den kommer bli skit snygg! Och tro mig, det finns  en tanke bakom varje tatuering som jag skaffar!





Ha de bäst!




xoxo / Sosso Markskog


Kommentarer
Postat av: Mattias Sundkvist

Söt du blev gumman, glad för din skull :) Jag ser fram imot imorgon, fan vad vi ska vinna! Och längtar till helgen....

blir så glad när ja läser din blogg ;) haha älskar dig <3 /Matte

2009-10-06 @ 11:33:14
Postat av: Fanny

Åh, vad fint det blev gumman:D Meeen, kom in till Strängnäs marknaden? Tror jag ska in.. Om jag inte jobbar vill säga;) Saknar dig gumman! Snygg tatuering btw:D<3

2009-10-06 @ 13:50:14
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: Tina Markskog

Åhh vad fint det vart :D Kommer ihåg när jag tog bort min , det första jag gjorde var att slicka på tänderna haha , sen kunde jag inte sluta lee.

2009-10-06 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0