Välkommen till min nya blogg!

Jaha ja. Nu har man fixat en blogg också, busigt bara att börja skriva! =)

Idag:

Min dag började med att jag vaknade av att Nea (min katt) trampade omkring på mitt ansikte och spann för fullt, lika bra de för jag hade glömt ställa larm........

Kom nyss hem, snackade lite med grannen och väntar nu på att gubben min ska komma hem.
Mattias (som han heter) är min pojkvän sen 19 månader, vi är förlovade och bor i Viptorp i en lägenhet, och han är den finaste personen som finns, helt enkelt bäst! Älskar dej <3

Vanlig halv tråkig dag i skolan idag. Därför skriver jag inget om den.

Men imorron händer det grejer! Tandställningen=hejdå :D:D Äntligen..... Och sen tyska prov, mindre kul...
Roligare är att ja ska snacka med en kille, som känner en kille som tatuerar snyggt och billigt.
Yes, kanske dags för tattoo nr 3? :)

Åh, just det i fredags va man på fest hos grannen, Ronja firade sin 22 års dag. Galet kul, även fast de va massa folk man inte kände.
Träffade också brorsan och hans kompis, shoppade lite grejer på tuna park. Trevligt Trevligt.



Kollade på en hemsida om namn, dom här tycker jag bäst om:

FLICKOR
*Joy
*Celine
*Alva
*Agnes
*Gabriella
*Isadora
*Melissa
*Saga

POJKAR
*William (mattes ide faktiskt)
*Kelvin
*Liam
*Noa
*Mikael
*Theodor

:D   RÖR DU DÖR DU HAHAHAHA !


Nej fan, kanske ska ta och börja med maten, får bli pasta med baconsås m m m .
Laddar upp en bild på mej, Sofia Markskog, min älskling Mattias och våra två kissar, Nisse och Nea! :D

Bye
!


Detta är jag, Sofia Markskog,  min älskling Mattias och våra två kissar, Nisse och Nea! :D <3



 
Söta Nea

Kommentarer
Postat av: Mattias Sundkvist

Baby, vad duktig du är! Hehe älskar dig! /Matte

2009-10-05 @ 15:58:54
Postat av: alx

svar: självklart skulle jag kunna hjälpa dig. Dock så har jag två designer som jag ska fixa först. Men jag kan höra av mig när jag är klar med dem så kommer jag att fixa din :)

Tack så mycket, Alx <3

2009-10-05 @ 16:52:27
URL: http://lifeofalx.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hihi, så söta:) Puss!

2009-10-06 @ 13:51:02
URL: http://fannyalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0