sjukt helt enkelt.

Fan fan.

Varför börjar man snacka med nån som visar sig vara en idiot?
Jo, för man lär sig tydligen aldrig av sina misstag........

Nån som först verkar helt normal, kul och prata med och allt, en härlig kille men som sen ändrar personlighet totalt och är på hela tiden, ringer och messar och fattar inte att man faktiskt är förlovad!!  Och tro mej, det förklarade jag  väldigt tydligt, flera gånger...
Fan, sen när jag förklarade att ja inte vill ha ETT SKIT med """  att göra, att han kunde dra och läma mig ifred, då börjar han helt plötsligt gå på matte och säga att de är hans fel att jag säger upp kontakten.  Alltså, what??
Som om inte de vore nog, börjar han hota med att anlita som som ska skjuta matte, eller att han själv ska göra de, att han gärna dör för mig och massa skit...vaddå desperat???  Vaddå sjukt?
Och inte fan ger han sig heller...fortsätter och skriver och håller på.
Skit jobbig människa. Inte fan skrämmer han mej, det är nog han som borde passa sig för Matte....
Men orkar helt enkelt inte.
Det är i såna här situationer jag är så glad att ha turen att vara tillsammans med den bästa som finns, som alltid ställer upp och finns där i alla lägen. Tack älskling <3
Inget i hela världen kan skilja oss åt!

Något lite mer glädjande är att imorgon är det dags!!! Och får med mig underbara Sara, först blir det strängnäs marknaden med henne o matte, sen vidare till sthlm och TATUERA MIIIIIG :D Kommer bli så jävla nice, längtar verkligen!! Lägger ut bilder sen...

Har käkat kina med baby, och avrundar en perfekt kväll med idol final såklart, missa inte!!!
hejja MARIETTE <3<3<3

Allt från mej idag tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan vad jobbig snubbe! Du kan anlita mig som din personliga mördare haha;) Jag knäpper honom!!

2009-10-12 @ 16:22:10
URL: http://fannyalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0