Planer planer

Hejsan gott folkY

Det här är min lov vecka, som det ser ut just nu:

Måndag: Åkte hem från Jojjo, pratade en hel del med Samme och avrundade kvällen med mys kväll med älsklingen, lagade lax soppa :D

Tisdag: Tog de lungt, gjorde en läxa (av 4) och träffade Anna.

Onsdag: Dags för projekt med Jojjoh och Elin, sen kanske Fanny bunny kommer, och på kvällen är de bandy match go heffaklumparna :D Hoppas på att få med Fanny såklart ;) 
 (kanske en tur till s-näs och träffa samme & Tina mf, om ja hinner)

Torsdag: Barva tror ja Halv dag med Fanny, halv med baby <3

Fredag: SKÅNE med baby, vi ska åka och umgås med Sara och Danne :D Det tråkiga är att ja missar Nattis haloween fest, men men :) ska inte festa så mycket har ja bestämt!'

Det känns som att lovet bara rinner iväg, hade tänkt göra så mycket mer som bara är att glömma nu.
Och massa tankar som snurrar... tack och lov att jag har min älskade Mattias!

För att inte tala om Samuel, min brors situation. Han hade ingenstans att bo tills igår, soc hade tänkt flytta han till norrtälje eller va fan det hette! Galet, men de löste sig i sista stund, han får bo hos våran pappas kusin, som bor i strängnäs :D Mamma grät när hon fick höra nyheten. Grät av lycka :)
Jag sa till soc att han kunde fo bo här, åtminstone ett tag men nej, "sofia är en ostabil tjej"  och vad fan menas med det? ostabil va ja kanske i sjuan... så bite me.

Nej nu ska ja packa lite, och va social med min pojke! :) Skräckfiiiilm ;)

Puss & kram / Sosso



Kommentarer
Postat av: Fanny

Räkna med mig baby;) Ses sen<3 Jag är inne vid 3 i Eskilstuna så du vet! Passar på att titta runt lite tills du är kvar, kanske käkar också. PUSS!

2009-10-28 @ 11:36:22
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sötnos! Du gör mig alltid så glad:D Tack för alla superduperbraiga dagar med dig!! Vi två tillsammans är oslagbara! Älskar dig massor, du är verkligen en av mina närmaste, och jag hoppas det förblir så! Klarar mig inte utan dig<3

2009-10-29 @ 16:10:40
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: sofia

Ååh sötnos! Tack själv, våra minnen är oslagbara, har aldrig nånsin tråkigt med dej :D Du är helt unik, helt underbar och jag vill aldrig förlora dej!

Funkar ju inte utan dej..!

Älskar dej mest, du betyder allt <3

2009-10-29 @ 20:20:54
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0