Nygaddad och Happier then ever

Hej hopp allihopa :D

Idag har ja buffert dag, skulle egetligen behöva fixa en del saker, men mår sådär så det blir att ligga hemma,
och självklart passar ja på att uppdatera bloggen :D

Vilken helg alltså!
På lördagen var det ju stängnäs marknaden, men den offrade jag för min efterlängtade tattoo, offcourse^^
Och som bonus så följde Sara med, så passar på att kopiera de ja skrev på bdb:
 tack Sara hjärtat för att du följde med till sthlm, åkte vilse, väntade typ 2 timmar medan jag blev tatuerad och sen lååg bilväg tillbaka. Som om inte de vore nog, tvingades du också med på den segaste strängnäsmarknaden nånsin, helt dött förutom min speedade bror och hans kompisar.
Men de va iaf skit kul :D

Ja de kan i stort sett sammanfatta dagen :D
Hursom helst, så kom vi ju fram till tatuerarn, Jocke då, och det blev en liten chock när det var tre pers till i lägenheten.  Kul, och jag som redan va så ***** nervös!
Men det gick hur bra som helst! Smärta, hur känns det frågar alla. Javisst, det känns att tatuera sig, men det är ju värt det.
Och dessutom så va de väldigt lindrigt där jag placerade den, på över armen. I början kändes det en del, men det gick så småningom över, allt eftersom svullnaden kom och det blev som bedövning.
Det tog ett bra tag, men slutresultatet är jag klart nöjd med :D
500 kr var KLART värt det!!
Bara att ladda upp med helosan så blir de perre!

Kanske ska nämna den "segaste strängnäsmaknaden ever",  vi åkte ju tillbaka dit när min tattoo var klar, bara för att upptäcka att alla stånden hade stängt, och de va bara fjortisar och fyllon ute typ. great.
Men träffade iaf brorsan, Samme som va ute och partade och tvingade mej så klart att ta av jackan, för att visa tatueringen. De var sen kväll, kallt som satan Och fullt med folk, men vad gör man inte :D


Söndagen:
Spenderade jag med Matte, och vi for ut till barva en stund, matte skulle hjälpa sin pappa.
Sen var det bandy träing, och trogen flickvän som jag är följde ja självklart med och satt och glodde på bänken, två timmars lång träning. Keep up the good work.

Kort sagt, en lyckad helg :D                                    

Här kommer lite charmiga  bilder!





Det va allt från mej,
tack & hej!
<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det blev as snyggt!:D Vad duktig du är som följer med på träningarna;) Min pojkvän går ju inte på någon sport så atte, ja, jag slipper;) Haha nej men det är ju bara kul:) Hoppas allt är bra! Hälsa Matte också! Pussar, älskar dig<3

2009-10-12 @ 16:23:11
URL: http://fannyalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0