Lov och sjuk, såklart!

Hej allihopa!

Igår var det min och Mattes 20 månaders dag, helt otroligt vad tiden går fort, det känns som att de va igår vi gick ut för första gången! Kan inte beskriva känslan, av att ha hittat den rätta, men det är så det känns :)
Är galet lycklig, månader genom gråt och skratt, glädje och hormon attacker^^ 
Tack Mattias Sundkvist, för att du alltid finns där!
Älskar dej mer än handling kan visa, mer än några ord kan förklara!





På tal om "hormon attacker" så vet jag inte vad det har vart med mig dom senaste dagarna. Har pendlat mellan damp utbrott och gråt attacker. Jag kollade på greys anatomy och grinade som ett litet barn.  Sen hittade jag en  riktigt heartbreak klipp på youtube, som handlar om lille Eliot, som hade ett medfött fel, och varje dag som han överlevde var ett mirakel. Klippet heter 99 ballons, för det var exakt så många dagar som Eliot fick i livet. Fruktansvärt känsloladdat såklart, & jag grät mej igenom hela klippet. Kolla själva, gå in på:

http://www.youtube.com/watch?v=th6Njr-qkq0


Annars så har jag blivit alldeles förkyld, (såklart, det är ju lov vad annars) Och orkar knappt gå upp ur soffan.
Baby åkte till en kompis för att hålla på med bilen, och nu ligger ja här och ska ha film maraton tänkte jag.
Alla planer för den här helgen är ju bara att glömma.

Hoppas att alla har fått en bättre start på lovet än jag...



puss på er <3 / Sosso


Kommentarer
Postat av: Mattias

Grattis oss älskling! Älskar dig mer än ord kan säga! Du är den underbaraste person jag har vart tillsammans med o jag älskar dig så himla mycket. Grattis oss mitt underbara hjärta <3 Love you!

2009-10-24 @ 22:38:36
Postat av: Fanny

Älskling, det är hormonerna, tro mig. Jag är likadan vissa dagar, i sträck dessutom:P Man känner sig jätte fånig. Men det är tack vare den underbara uppfinningen som kallas p-piller, haha.. Vi får gråta tillsammans nån dag på lovet i sånna fall tycker jag, och hosta och nysa lite, också sjuk;) Saknar dig och grattis igen:D<3 PUSS!

2009-10-26 @ 12:23:47
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: sofia

haha men hjärtat, ja käkar ju inte ens p piller längre :P

Men klart vi skaaaa!!! puss min underbara vän <3<3<3<3

2009-10-27 @ 20:02:09
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0