Fabulous! Kan knappt vänta tills Lördag....

Åh vilken perfekt dag

Jag, Elin H och Jojjo håller på med ett projekt arbete, där vi ska måla en vägg på en förskola, bättre kan det fan inte bli :D
I alla fall, så åkte vi idag till Färghuset för att tigga lite färg, eller bli "sponsrade"  då.
Självklart var det jag som fick sköta det något pinsamma snacket, men utan famgång.
Dom hade nämligen ingen färg som passade till oss..
Då fick vi den smarta idén att gå över vägen, till Flugger färg tror jag det hette, och än en gång satte vi på charmen, och denna gång lyckades vi,
" det fixar jag" sa färg gubben. Fan brudar, vi är helt enkelt bääst!
Efteråt drog vi till öb och köpte massamassa godis och cola, och sen bar det av tillbaka till skolan.



Just nu väntar jag på att älsklingen kan komma hem nån gång, han jobbar över. Ikväll är det match som gäller, go Barva^^


Resten av veckan ser iaf ut så här:

Torsdag:
Hel praktikdag HEMMA DAG :D
Sova i barva
ringa min lilla mamma och prata lite...

Fredag
:
Göra om svenska uppsatsen som jag failade totalt med.
Antagligen blir det att vi åker på strängnäs marknaden med lite folk, kan bli kul ;)
Mys kväll, och gå ut och käka med Mattias <3

Lördag
:
Ta mig in till slussen antar jag, möta Kenneth och åka till tyresö (tror ja att det hette) Och äntligen göra min efterlängtade tatuering nummer tre :D
Ska bli jävligt kul, sen blir det att gå ut och fira på kvällen ;)

Mina två tatueringar just nu :)



Neej ska ut en stund, a de bra allihopa!

xoxo/Sosso




Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, sötnos! Jag ska faktiskt till Stockholm på lördag, ska dit med Patrick och Emma:) Åker in på kvällen nån gång. Hur länge stannar du? Du kanske hinner säga hej?:) PUSS <3

2009-10-07 @ 18:53:32
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: sofia

okej, ja åker dit till 4-5, för tatueringen :) vet inte hur länge ja blir kvar dock, men de kan vi ju höras om då ;) puss puss hjärtat

2009-10-08 @ 10:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0