baby girl

Älskade dotter.

Jag ser på dig här där du ligger bredvid mig, och känner en obeskrivlig stakt och intensiv kärlek omedelbart. Jag pussar dina mjuka kinder, tittar på dina mörka, långa böjda ögon fransar, ditt underbara gos leende som värmer upp hela min själ. Dina stora vackra blå ögon. En obeskrivlig kärlek. Min dotter.

Jag känner att jag har ett alldeles speciellt band till  dig, och jag vill inte att allt bara ska vara rutiner och vardag, att dagarna ska flyta förbi utan jag vill verkligen njuta av varje sekund tillsammans. Man vet aldrig vad som händer eller hur framtiden ser ut, vill bara njuta av här och nu. Jag ligger bredvid dig i soffan, nära, pannan mot panna, det känns som att tiden står stilla.  Du är så  lugn, nöjd och snäll. Så otroligt vacker, jag hoppas att din insida kommer att vara lika vacker som din utsida. De som får ha dig i sina liv kommer skatta sig lyckliga. Jag önskar det allra bästa för dig älskade lilla Melina.
Ditt gurglande, dina varma leenden och hela underbara du, har funnits här med oss så kort tid men ändå känns det som föralltid, jag undrar hur jag kunde klara mig utan det?

Du söker min blick som för bekräftelse, och jag besvarar dig med att leende, jag är här och ska inte gå någonstans!
Jag älskar dig och din bror oändligt och för evigt, ni är mina solstrålar i livet, det viktigaste - allt för mig! Jag vill att ni ska veta det, mamma älskar er vad som än händer!


I  love you until the end of time <3

29/5 - 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0