omslags tävling

Hejsan alla godingar! Ush, hoppas att det fortfarande finns NÅGON som fortsätter kika in på min blogg trots min inaktivitet..........

Nu är jag hur som helst med och tävlar om att få se mina änglar på omslagen  på min favvo tidning igen,  (vi föräldrar) så om ni har lust så kika in och rösta på mina älsklingar, så  betyder  det guld:

För Melina - http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/omslagschansen/omslagstavling-viforaldrar/419

För Mio - http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/omslagschansen/omslagstavling-viforaldrar/421

Om någon undrar över syftet med detta så gör jag det av stolthet över mina barn, som säker alla de andra föräldrarna i tävlingen i likhet med mig gör. Vem vill inte visa upp sitt/sina underverk för hela världen? Dessutom är det fina priser och man måste ju ta chansen... den finns ju alltid även om den är väldigt liten. Eller minimal.

Hur som helst. Gör oss väldigt tacksamma och lägg en röst!

 
Måste bara bjuda på en rolig bild , jag menar titta på våra ungar de är inte bara lika utan de delar samma minspel också:


De är ungefär lika gammla på bilderna.

Nu ska jag ta mig en kopp te och njuta av lugnet som lägger sig när båda barnen slocknat sött i sina sängar. Känns som ett litet mirakel varje kväll. ;)

Ha det gott & sköt om er!
Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Hej :)

Såg att du lämnat en kommentar inne hos mig angående extensions :) Den totala kostnaden inklusive hår, arbete & klippning efteråt ligger på 2190:-

Men detta ger ca: 160 st tunna tunna slingor, vilket som är 100 nailhairslingor, men jag arbetar med en teknik som får det att bli naturligare :)



Kramar!

2012-06-13 @ 23:56:54
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0