Tisdag.

Nu var det meningen att jag skulle ta vara på den här stunden hemma och fixa och dona, ni vet alla vanliga bestyr och så hamnar man är i stället! Ska till bil körskolan i em.
Vi hade sån tur idag för farfar Peter ställde upp och hämtade mig och Mio så att han kunde få komma till dagis idag, tillbaka efter en veckas hemma vistelse, (förkyld, pappa vabbade) gissa om ja var lite orolig? Helt utan anledning visade det sig, han sprang iväg på en gång och började leka med kompisarna! Så skönt! För er som inte vet så har jag fått bekräftat att jag fått foglossning, därav är det svårt för mig att ta mig till Mios dagis och lämna honom. 30 min promenad och en extremt brant och tuff backe är inte snällt när man har foglossning, believe me. Tur då att man har så många som ställer upp och hjälper när dom kan, det betyder massor!


Har nyss kommit hem från första körlektionen. Kanske ska påpeka att det var första gången någonsin som jag satt bakom ratten? Gick hyfsat, men huvudet snurrade av alla nya saker att lära in med koppling och liknande, sånt som är rena grekiskan för mig. Dödade bara motorn två gånger. Har i alla fall bokat in ett par lektioner i veckan nu ett tag framöver, köpt alla böckerna och stora körkorts paketet väntar.  Ska ge mig fan på att fixa det här nu innan nästa liten kommer! Även om jag av vissa anledningar inte vill tänka på den dagen just nu......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0