dammar av bloggen

Oj oj, trodde bloggen hade möglat sönder men nej då, den lever än =) Tyckte att det var på tiden med en kortare update, men kan ju bara understryka att det råder en blogg paus just nu.

Förra helgen överrumplades jag totalt av en överrasknings fest för mig i barva som Mattias hade fixat, eftersom jag nyss fyllt tjugo. Chocken var enorm, glädjen even bigger. Nära, kära, släkt & vänner hade samlats bara för min skull. Tycker ju som dom som känner mig vet, att det är extremt jobbigt att bli firad överhuvudtaget, och hatar när folk sjunger för mig & sånt. Men trots det var det en underbar & omtänksam present från min älskade, och jag som trodde jag redan fått mitt av honom, eftersom han bjöd ut mig på middag i fredags + shopping efter.
Fick fantastiskt bra grejjor också, bla. vin & choklad (whats not to love?!) present kort på typ 1700kr på bara kläder (!!!) & sist men absolut inte minst, massa bidrag till en ny lur. Har förstås börjat söka efter dröm mobilen, är lite sugen på htc desire, experia mini pro eller något liknande. Ska satsa på en riktigt bra tele, som funkar för mig.

Annars lite allmänt sådär så har vi vart hos fotograf Johan, den här gången för att beställa en stooor tavla av mio som ska sitta ovanför soffan hos oss . Sen lite andra bilder i förstoringar. Dyrt, men så får man verkligen valuta för pengarna också! Ska försökja visa hur det blev sen!
Och måste ju självklart köra e update om Mio och hans senaste framsteg, lite kort bara så kan ja nämna att han är över aktiv och har världens framfart, står & går med stöd. Provar på att ta sig fram med gå vagn själv. Ställer sig upp och förflyttar sig hela tiden! Det är bara en tidsfråga innan innan han rusar ifrån oss haha.
Älskar att få följa sitt underverks alla framgångar & utveckling, DET är meningen med livet. Mio är min mening <3

Jobbar också för fullt, varenda dag 8-4 ibland mer. Men alldeles snart kommer Mattias hem & blir pappa ledig. Så länge får Mio njuta av tid med sin farmor mf i vackra barva!

Bilder på.. ja allt & inget, 20års festen mm kommer senare. Ett par bilder kan ja iaf fixa

Mio ute o spatserar med mamma

Roligt tycker mio

Finaste mulle meck


Mot överrasknings festen med Mattias

Mor o son det vackraste jag vet


M[ste nu rusa till bussen mot jobbet hej sa lange
Puss Sosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0