Mio sunshine & bb tankar.. =)

Gokväll alla sötnosar!

Jag vill bara driva er lite till vansinne ikväll igen & be om era röster på våran lilla älskling:
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=37758

Rösta på mig så blir jag så häär glad:

YYY

YYY

YYY
DET kallar jag glädje!
Fina underbara lilla Mio, du förgyller verkligen mitt/vårt liv med din sprudlande personlighet & din livsglädje!
Nu är det snart dags att fundera på refrängen, alltså sova på ren svenska. Imorgon är det fullt upp, igen, med öppna föris & jobb kurs mm. Gäller att ligga på topp ;)


Btw gillade jag kvällens bb avsnitt, haha undrar om kärleken börjar spira (for real) mellan Sanna & Rodney?
Undrar om Gurkan kommer driva alla till vansinne inom kort?
Undrar om deltagarna kommer ogilla Roza lika mycket som jag?
Undrar när Annie tänker visa upp sin personlighet lite grann och inte bara glida med?
Undrar om Vannessa kommer stå för sina ord och berätta sin hemlighet snart eller om hon kommer lura brallan av de stackars ovetande killarna? (bokstavligen).
Och undrar verkligen om jag kommer få sambon att fortsätta titta med mig varje kväll nu framöver?

Sista frågan kan jag nog lista ut själv..
Men resten väntar jag ivrigt på att få se!  Lurigt det där...
Nej, dags att försöka anropa Mattias & Elin från planeten CS och försöka framföra ett viktigt besked om att jag faktiskt går & lägger mig nu, jag försvinner..
Hallåå?
Nehe godnatt på er alla bloggisar då!
(humor humor..)

Puss/Sosso
 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh va söta bilder =)

2011-03-02 @ 18:03:09
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Samantha - Mammalivet.

Haha :D vad rolig du är!

2011-03-02 @ 18:15:13
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0