check... not.

SKIT dålig uppdatering, jag vet men imorgon ska jag försöka hinna med en rejäl update, dels om Mios åtta månaders framsteg med lite filmklipp och sånt och dels bara allmäna tankar som vanligt.
Dagen har iaf varit fantastisk, och bara försvunnit totalt! Först jobb, och sen direkt efter var det bara hem & packa ihop mig & Mio och dra till stan, därefter badhuset med Samantha & Ebba, alltid lika kul :) Även Eva & Brendan var där :D Och dom åkte alldeles nyss iväg med fina lille Mio, så nu ska den enorma check listan prickas av, steg för steg... nu får jag en chans att jobba, städa, tvätta, sortera kläder i mios rum, fixa alla förberedelser inför lördagens firande och kanske pusta ut nånstans där emellan. Även en del ärenden på stan ska hinnas med, och bakas ska det göras och säkert en massa annat jag totalt glömmt bort. Har varit en grymmt påfrestande vecka, speciellt stress mässigt och jag skulle bara vilja lägga mig ner i soffan och SOVA bort alla mina bekymmer, haha men det går inte för sig! Nej dags att passa på och få allt gjort tills min älskade kommer hem, han ska bara få vila ut sig och komma hem till en fin lägenhet, en glad flickvän och en utvilad son =) Han förtjänar det bästa och jag ska göra allt som står i min makt för att han ska få en bra helg, innan han försvinner igen!
Och inget av allt det här skulle vara möjligt om det inte vore för världens bästa svärföräldrar, man är riktigt lyckligt lottad ibland trots allt!
Oj hehe blev en hel del av det här inlägget, fast motivet bara var att lova att riktig uppdatering kommer. Men nu har jag fått lite sagt så nu ska resten av kvällen spenderas i soffan framför greys anatomy & sen big brother, sen blir det sängen. Allt ovanstående ska jag ta itu med imorgon och fredag! Jag tänker fan i mig unna mig en ledig kväll!

Ni är allt för mig, och det finns inget jag inte skulle göra för er, min lilla familj!
Tvivla aldrig, jag älskar er!
Natti! Puss/Sosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0