Fynd till finaste Mio <3

Fan fan fan... jag började skriva ett låångt inlägg om tankar & funderingar kring nästa vecka, då jag blir själv med ansvaret, lägenheten ja allt, plus ett jobb. Men orkar verkligen inte skriva ner alltihopa igen så låt oss säga att det kommer bli skit jobbigt och ångesten ligger nära, men stark som jag är, & alltid har varit så kommer det nog gå bra.

OCH jag har fyndat lite till Mio:



1. Super cool vår jacka
2. Klockren body, kul budskap sånt gillar vi^^
3. Tuffa skor till tuff kille
4. Lek telefon, perfekt till vår lille teknik nörd så kan vi alltid hoppas på att han låter bli våra telefoner ;)

Till det här vackra ögonen kan jag aldrig säga nej ;)

Jag menar, vem kan neka en sån liten ängel något alls? Hihi vår fina älskade Mio vad skulle vi göra utan dig, vem skulle få oss att skratta så mycket och vem skulle utstråla sån glädje och bidra med sån villkorslös kärlek i våra liv?
Mamma & pappa älskar dig mini <3

Puss/Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0