Mysfaktor 100!

Dagen har gått i städningens tecken! Mattias tog Mio & rymde fältet till grannen, hehe lika bra det annars kommer man ju aldrig igång ;) & om sanningen ska fram så är det i 90% av fallen Mattias som brukar dra fram dammsugaren här hemma, alldeles för stor lägenhet för mig ;) Men idag startade jag med att rensa ur & piffa till Mios rum, och alla andra rum, tvätta, diska, dammsuga en jävla massa & till sist skapa mys faktor med ljus och dekorationer. Nu är det rikitgt fint, men tråkigt att det bara är jag hemma som sitter och beundrar mitt verk. Mysfaktor på hög nivå kan jag lova! Inväntar dock Älsklingen, sonen & grannarna på fika strax!

Och papprena från polisen har äntligen kommit och ska bara vidare till lådan... vilket betyder att jobb står på schemat för min del nästa vecka... :/

För övrigt har jag äntligen beställt alla bilder och tavlor från extrafilm, nu ska banne mig min fotovägg bli fulländad! Kommer bli så jäkla bra, alla nära & kära ja de som betyder mest ska få pryda våran hall!!

Och javisst, nu ska jag ta & ladda upp två till bilder från fotograferingen eftersom det inte blev av sist:


Helt underbara, eller hur? Den första är nog min personliga favorit, den är så mjuk och naturlig på något sätt :) Love it ska välja ut två stycken att förstora och göra canvas tavlor att hänga upp ovanför soffan det kommer bli awesume! Vad kan bättre lysa upp vardagsrummet än världens vackraste son?!
Mio Mattias vi älskar dig gränslöst <3

Avslutar med följande citat (som nu sitter ovanför spjälsängen):
"Spädbarn sover inte, de ligger bara på laddning"
Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNDISEN. Vet du vem det är? 3 stycken med rätt svar blir länkade, lycka till!

2011-03-15 @ 19:14:56
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0