Är det efterfest på våran balkong?

Nu sitter jag här igen, trodde inte ens att jag skulle hinna uppdatera något men Mattias tar ju sån jäkla tid på sig att pallra sig hem ! Han är på bandy träning med grabbarna & vi ska ju på fest om... ja en minut är det nu kvar tills den börjar =) Jaja fint folk kommer ju sent, eller hur var det?

Mio skrutten har sprungit omkring i gå stolen idag efter återbesöket (där han var ett helgon) och pratat, skrattat när vi fånat oss med honom och varit på glatt humör hela dan så vi beslutade oss för att lämna av honom hos hans farmor tills imorgon! Ska bli skönt att få komma iväg, tänka på något annat & slippa oroa sig för en stund!
(en obefogad oro dessutom).

Ikväll roade jag mig med att exprementerade med lite makeup stilar, inte ofta man anstränger sig nu för tiden ;) Men ikväll blir det lite färger minsann! Vi får väl se om det slutar med efterfest hos oss, det brukar bli så ibland... Men jag & Mattias ska dock ta det lungt, bara umgås & ha kul med tanke på att vi ska hämta lillen imorgon =)

Bilden är ej från ikväll, men en liknande make har jag ikväll fast mer... rosa =)


Det enda tråkiga nu då är att vi lär missa bb.... om vi inte ursäktar oss, smiter hem en timme och skyller på att vi måste gosa med katterna ;) Inte ett dugg misstänkt! Ska överväga saken.
Ha en toppen fredag allihop!
Puss/Sosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0