Första tänder, snack och annat magiskt!

Oj, har blivit dåligt med update nu alltså....

Hur som, så kan jag börja med att berätta om Mio, mitt älsklings ämne ;)
- Han har fått två tänder, och nu syns de verkligen!! När han skrattar, ler eller så helt underbart :) Har lyckats fånga det på bild!
- Han kan sitta själv korta stunder!
- Han har börjat "snacka" det låter typ "aadadababa" så mysigt :) Har filmat ofc <3



Och snart blir vårat underverk 6 månader!! Helt magiskt :) Och den bästa presenten som ni, alla fina läsare kan ge detta bus troll är förstås en röst på honom här: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=37758 Han tackar massor och håller sina små tummar :D

Mer jag kan nämna är att han igår fick ännu en kusin, lilla Vilja :) Det är så kul att dom kom rätt så tätt, alla 3!
Längtar till att få träffa lill tjejen!

Livet leker och allt är så där läskigt underbart! Bara jobb som saknas^^
Blandade känslor, både vill och inte vill, men jo Mattias ska väl få sin pappa ledighet med prinsen och få kvalitéts tid med honom, han med :D Det skulle jag aldrig missunna honom! Och bara bra om jag får hinna komma ut i arbetslivet innan nästa unge kommer ;D Men är så sjukt lycklig med mina 2!
Älskar er mina fina killar, mer för varje dag <3

Javisst ja, snart kommer en helt ny fantastisk design upp, längtar! Måste ju fräsha upp min kära blogg lite ;)
Och.... ungefär så mycket fantasi hade jag idag, sweet... Kreaktiviteten flödar..
Men jag återkommer (Förhoppningsvis) Snart med ny inspirerande och spännande läsning :D
Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas att allt är bra med dig! Jag vet inte om du kommer ihåg mig, men vi sjöng i Vokalerna tillsamans. Vilken super snygg design du fått på bloggen nu.



//Ida

2011-01-20 @ 21:14:37
URL: http://storasysterida.blogg.se/
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Vilken fin design!! :) Och sötaste Mio!

2011-01-21 @ 14:49:05
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0