Världens bästa alla <3 dag presenten ever!

Idag hade jag inga höga förväntningar alls på dagen, vi har ont om pengar och hade bara planerat att ha familje mys hemma! Men så kom ljuspunkten på dagen, pappa Mattias pratade med Mio och försökte få han att säga pappa, och plötsligt svarar han med typ "mmbabababamamba" och det värmer ju ihela hjärtat på en! Bästa presenten vi kunde få hehe :) Matte gjorde ett filmklipp, som kanske dyker upp här sen ;)

Men lite romantik blir det också ;) Jag och älsklingen ska ut och käka ikväll tillsammans,  även svärmor Eva,  Brendan, Adam, Jonna & Fredrik ska med verkar det som, ska blir så mysigt! Mio får ha hemma mys med Elin, han får bli hennes alla <3 dejt ;) Det är inte ofta man kommer ut själva, alltså barnfria även om det aldrig är problem när vi tar med Mio heller :)


Imorgon kommer Samantha och hennes Ebba på besök.. ännu en playdate till Mio vad glad han kommer bli :D
Nej nu ska jag och älsklingen sätta upp lite hyllor och grejer och invänta Elin,
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG allihopa!



Killarna i mitt liv, som förgyller alla mina dagar med massor av glädje och kärlek <3
Puss/Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0