shopping, fika, jobb, & funderingar!

Idag blev det en runda på stan med bästa Sara & Nattis, och en del fynd gjordes ;) Bla. en jätte söt body till Mio med lussebullar på ;D Tycker absolut att den passar året runt så det så!

Dom ringde från personalpolen också, och efter att ha pratat med min referens på en fd praktik plats så ville dom att jag skulle komma på utbildning i vikarie banken nästa vecka, och därefter är jag färdig för jobb. Och jo visst det är ju jätte bra, Matte får sin pappa ledighet med Mio och jag får ut en fot i arbetslivet. Men nu händer det verkligen och då smyger sig ångesten fram. Kommer jag missa Mios utveckling och framsteg, första krypandet, första ordet? :`(  Ser ju så fram imot sommaren, Mios första men som tur är så bestämmer jag ju mina arbets tider, så det känns som en liten tröst ;) Och det blir ett glädjebesked för familjens ekonomi såklart...
              VS  

Turen till öppna förskolan imorgon är inställd, för lilla Ebba är sjuk och det är bäst att ta det säkra före det osäkra ;) En shopping tur med mina killar väntar däremot <3

Nu kollar jag på "familjen annorlunda" på 4an, älskar det programmet! Så mysigt att se hur vardagen ser ut, i så stora familjer med massa barn! Samtidigt känns våran egen vardag riktigt super enkel och man börjar tänka på hur bra man faktiskt har det ;) Förutom fam. A så följer jag "livet på bb" på onsdagar, "sexlingmammans liv" på torsdagar och nu även big brother, men får se hur länge man härdar ut ;)

Nej ha en skön kväll, för det ska jag och Mattias ha! Mio somnade åtta, vi ska testa att börja lägga honom tidigare och tidigare, inför inskolningen i sommar och så, med andra ord får vi se hur länge Mio tillåter mig sova imorgon, min dag att gå upp ;)

tjohej!
Puss/Sosso

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång! Om du inte vann så kan du anmäla dig igen, lycka till!



Direkt länk --> http://nathalienyren.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-14.html#comment

2011-02-21 @ 21:07:06
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: cammie

Big Brother, Big Brother, Big brothet. Yoyoyo! haha. sitter du bänkad precis som jag nu eller?? =)

2011-02-21 @ 22:00:54
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0