Riga bra, men Sverige bäst!! ;D

Yes yes yes... nu är vi hemma igen så passa er! ;) 
Haha, efter en helt underbar kryssning, med massa underhållning, goood mat, äventyr och extremt mycket kärlek så var det ändå alldeles UNDERBART att komma hem, hem till vår lilla prins som vi har saknat så :D Självklart kommer en liten bildserie här som beskriver vår resa allra bäst:


Den stora fina båten =D


Vi startade vår resa med ett mysigt bad i bubbel poolen :P
Baby:


Vi åt MYCKET god buffe ombord, väldigt dyr, men väldigt gourmet om man säger så ;)
Lite mat från första bordet: 



Vi provade fancy drinkar innan första showen :D


Ute på däck



Såå romantiskt! ;)
Jag & Mattias:



Ännu mer mat, denna gång i Riga, där det var VÄLDIGT mycket billigare, och väldigt gott =)
Tro det eller ej, men det är inte lökringar utan bläckfiskringar på min tallrik och fasen vad gott det var:



Byggnader in Riga:


Mer taxfree stuffs:


Haha Mattias med sin öl :P


And time to party! :


Lite pics från ett av kvällens framträdanden:






Älskling & jag:


Tusen tack min älskade, för en alldeles fantastikt upplevelse med dig <3

Och tro mig, det här var bara ett fåtal av alla hundratals bilder som faktiskt togs ;)

Nu ska jag invänta Mattias & Elin, som kommer med pizza & cola till lilla utsvultna mig hihihi! ;)
Ha en underbar fredags kväll allihopa ute i cyber rymden!


Puss/Sosso



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0