jobb intervju, vagnpromenad & kvällsmys!

Min dag idag:

Började med möte med en kvinna i personal polen, ang. förskole jobb. Det gick mycket bra, och jag tror att jag snart kommer få börja hoppa in som vikarie, men det bästa är att jag planerar mitt schema själv, så får dom boka mig dom dagarna jag kan. :)

På em tog jag och Jenny en vagnpromenad och hänmtade hennes lille Danne på dagis, det var jätte skönt att komma ut och röra på sig, Mio blir så pigg och glad dessutom efter att ha fått vara ute =)
Sötis Danne, han hade tydligen blivit jätte ledsen efter när vi hade gått in i vår port <3


Min morgon dag:

Imorgon tar jag, Mattias & Mio tåget till stockholm, för att luncha med mamma, min bror Joe och hans flickvän Sandra samt deras lilla Vilja, Mio ska få träffa sin lilla kusin för första gången! Ska bli så mysigt, antagligen blir vi kvar i stockholm till söndag. Då väntas fika med världens sötaste Sara som är och hälsar på i eskilstuna :D

Nej nu ska jag försöka få till lite fredags mys med min älskade, Mio somnade halv nio så det blir en lugn kväll, måste komma tidigt i säng ;) Snart ska vi börja ändra en del i Mios rutiner, med tanke på inskolningen i aug.
men än är det ingen brådska.
På onsdag firar jag och min älskade tre år tillsammans, då drar vi på kryssning till Riga!!

Ha en trevlig helg alla!
Puss/Sosso

Du är min vändpunkt i livet, mitt allt - inte ett andetag utan dig vid min sida <3


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

"DAGENS BLOGG - vinnare och ny omgång" Vann du dagens blogg? Om du inte gjorde det kan du anmäla dig igen, lycka till!



Direkt länkt --> http://nathalienyren.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-12.html#comment

2011-02-18 @ 22:23:34
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0