Back on track ;)

Nu är vi hemma igen! Eller rättare sagt så kom vi hem för ungefär tre timmar sen ;) Mio sussar sött, han har badat och blött ner hela badrummet! Allt bus resulterade i en super trött kille, som knappt orkade äta upp sin kvälls välling :P

Vår lilla tur till stockholm blev ett litet... äventyr =) Det startade inge bra, men slutade desto bättre :D
Vårat tåg var nämligen inställt, så det blev en lång väntan för mig, Mattias & stackars Mio! Men lillen var en riktigt ängel, inte ett gnäll fast det var kallt och han var jätte trött! Till slut kom en ersättnings buss, och mio somnade i min famn direkt!

När vi kom fram så blev vi bjudna på lunch tillsammans med mamma, min bror Joe, hans flickvän Sandra och deras lilla Vilja! Åh så söt hon var, så pytte liten jag kan inte förstå att Mio en gång för inte så länge sen var så liten! Men hur som så var det jätte trevligt, och kvällen avslutades med kvällsmys, melodifestivalen, pizza, massa godis och fifa matcher hemma hos Jocke & Sandra!
 Tack!!

Var du verkligen så här liten? Mammas älskling <3

 

Mio med morbror Joe <3




Väl hemma igen blev det bara myskväll, Mio sprang runt som en tok och pratade i vardagsrummet med Mattias, (han blir alltid överlycklig när vi kommer hem från någon) medan jag slängde ihop två olika fisksoppor efter egna recept ofc, med bauguetter muuums vad gott det var!!

Imorgon står catch up fika med Sara på schemat, och så på tisdag ska jag & Mio följa med Samantha & Ebba till öppna förskolan & härja, och därefter ska jag & Mattias ta en runda på stan i jakten på en ny VARM jacka till mig ;D

Sen...

RIGA :D


Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Dagens blogg har avgjorts! Om du inte vann så kan du anmäla dig igen, lycka till!

2011-02-20 @ 22:02:23
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0