Mios dop inbjudan på facebook

(Det här inlägget är till dig mamma som inte har facebook):



      Tid

den 25 juni · 15:00 - 18:00
 
 
 
 
 
 
Mer info
Mio Mattias Peters dop kommer att hållas hemma hos Mios farmor Eva & Brendan, och om vädret tillåter så blir det utomhus på deras gård.
Efter dopet bjuder vi på smörgås tårta och kaffe mm.

För de som behöver sovplats så finns det ett begränsat antal så hör av er i god tid i så fall är ni snälla!
Har ni frågor får ni gärna kontakta mig :)

O.S.A till mig eller Eva senast 20e juni.
Sofia: 0736133877
Eva: 0707571305

Pappa Mattias Mail: [email protected]
Min mail: sosso_flummbarn91@hotmail.com

Vi hoppas på att alla har möjlighet att komma & förgylla Mios dop dag!
Vänliga hälsningar Sofia m. familj.


Längtar redan tills mios stora dag^^ Vi ska börja fundera på hur mycket vi behöver baka & fixa, och om vi ska försöka hitta en dop klänning eller inte men det känns dumt nu när han är så stor. Blir nog nån fin skjorta och jeans ;)

Vet förresten att uppdateringen suger just nu men jag jobbar ju varje dah 8-4 så det hinns inte riktigt med. Mio blev hämtad av farmor igår så imorgon åker vi ut dit när Mattias kommer tillbaka från småland och blir nog kvar över helgen. Mys, ge mig fredag!!

Puss/Sosso


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 03:37:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0